Nou dia al Campus Infantil. Què mengem?

El segon dia en el Campus ha estat ben mogut. Hem començat el matí amb un joc lliure pels diferents racons de l’aula.
Com ha sortit la llavor? (Cesc 4 anys)

 

 

 

 

 

 

 

No surt!!! (Marc 6 anys)

Valorem molt que l’arribada i el joc en els diferents racons sigui el màxim de tranquil·la i relaxada.

Les activitats d’aquesta setmana estan pensades per fomentar un bon hàbit alimentari, per aquest motiu hem el·laborat un seguit de propostes per complir aquest propòsit. Activitats tan diverses com l’energia, què som, què mengem i què ens passa quan estem cansats.

Considerem que al llarg d’aquestes activitats és important dur a terme petites converses per saber què pensen els infants i quina és la seva mirada envers els seu hàbits diaris.

  • Gimcana per aconseguir aliments
Naufragi “cap passatger pot quedar fora”
Naufragi “cap passatger pot quedar fora”
Què ens aporta el menjar?

Després d’aquesta gimcana hem preparat l’esmorzar…

… i hem incorporat nous aliments, la pastanaga ha estat un d’ells!!

Cada nen i nena ha netejat el seu got i plat… i és que la higiene forma part d’aquest hàbit!

Després hem anat al gimnàs i ens hem trobat una sorpresa… Allà hi havia dos esquelets. la seva visita ha donat lloc a una conversa molt i molt interessant.

[…]

Isac (4 anys): Han arribat fins aquí perquè tenen un motor que els fa moure..
Unai (3 anys): No
Jordi (7 anys): Algú els ha portat fins aquí.
Cris: Els esquelets són com nosaltres?
Carles: Sí, però nosaltres tenim pell.
Mireia (6 anys): Els ossos són a sota la pell.
Cesc: (4 anys): S’ha trencat la mà perquè hi té un cargol

[…]
En acabar aquesta conversa hem fet una activitat per descobrir les nostres parts del cos!

Mira, mira com es veuen les mans!! (Jordi 7 anys)

 

Les ombres han estat una font de plaer pels infants. Gràcies a elles els nens i nens han pogut conèixer un altre mitjà de comunicació i aprenentatge.

 

 

 

 

… i demà visitarem la Fundació Alícia…

 

Leave a Reply