Benvinguts!

Benvinguts al Bloc de Podologia de l’Escola Universitària de Ciències de la Salut de la Fundació Universitària del Bages. Aquest Bloc creat des d’un àmbit universitari vol ser un espai d’intercanvi d’informació Podològica on els professionals trobin diferents materials en forma de textos i vídeos que els puguin ser útils en la seva pràctica diària.
I l’usuari que, cada vegada més, utilitza la xarxa per instruir-se en temes de Sanitat, i  en ocasions rep informació esbiaixada, esperem trobi aquí un fòrum fiable.
Un altre objectiu que ens proposem l’equip docent dels estudis de Podologia, el veritable motor d’aquest Bloc, és el donar a conèixer les diferents activitats docents, tant de grau com de formació contínua, que realitzem.
Finalment dir-vos que també trobareu en aquest Bloc informació i opinió sobre l’actualitat de la Podologia catalana i espanyola, amb les novetats, avenços, preocupacions, indignacions… del nostre col•lectiu.
Novament, Benvinguts! 

Bienvenidos al Blog de Podología de la Escuela Universitaria de Ciencias de la Salud de la Fundación Universitaria del Bages. Este Blog creado desde un ámbito universitario quiere ser un espacio de intercambio de información Podológica donde los  profesionales encuentren diferentes materiales en forma de textos y videos que les puedan ser útiles en su práctica diaria.
Y el usuario que, cada vez más, utiliza la red para instruirse en temas de Sanidad, y  en ocasiones recibe información sesgada, esperamos encuentre aquí un foro fiable.
Otro objetivo que nos proponemos el equipo docente de la Escuela de Podología, el verdadero motor de este Blog, es el dar a conocer las distintas actividades docentes, tanto de grado como de formación continuada, que realizamos.
Por último deciros que también encontrareis en este Blog información y opinión sobre la actualidad de la Podología catalana y española, con las novedades, avances, preocupaciones, indignaciones… de nuestro colectivo.
Nuevamente, ¡BIENVENIDOS!

8 Replies to “Benvinguts!

  1. Enhorabona!
    Que la nova iniciativa contribueixi a fomentar el diàleg entre els professionals i possibiliti compartir noves idees i projectes.

  2. Enhorabona,
    Crec que és una molt bona iniciativa el fet d’establir espais de comunicació, per tal fer avançar la nostra societat.

  3. Felicitats per aquest nou blog. M’he permés la llibertat de donar l’adreça del blog de la FUB, als blogs de Podo Basas al Dia (Bernardino Basas) i al de Lorenzo Sanchez Quiros per veure si el poden incloure a la seva llista de blogs. Es una manera molt fàcil de fer difussió del blog de la FUB, ja que són dos blogs molt llegits .

  4. Espero tengáis éxito. Esto requiere tiempo y calma, perseverancia y dedicación. Suerte os la deseo de corazón. Ánimo y enhorabuena por la iniciativa.
    Bernardino Basas

  5. Felicidades por la iniciativa, espero que crezca y perdure.
    En el refranero popular de Cuba, existe un refrán muy repetido que dice:
    “si quieres hacer realidad tus sueños, tienes que soñar con la cabeza en las nubes y los pies paralelos al suelo”
    Espero que este espacio para el intercambio sea una realidad durante mucho tiempo …. ahhhhhhhhhh!!! y si los pies están paralelos al suelo, remitir al podólogo.
    Saludos y hasta el próximo café calentito, a la hora del descanso, que el ciberespacio está genial, pero es más frío.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *