“Observació i documentació com a estratègia per projectar la intervenció educativa”
A càrrec de Mara Davoli, pedagoga, tallerista i mestra d’educació visual i expressiva durant més de 30 anys a les escoles bressol de Reggio Emilia (Itàlia). Actualment és formadora de talleristes i fa col·laboracions diverses tant a Itàlia com a l’estranger.
Objectius de l’activitat:
.- Posar en relació art i pedagogia a l’escola
.- Ajudar les mestres participants a reflexionar sobre la importància de la documentació com a eina bàsica per a la planificació educativa
Continguts de l’activitat:
.- La cultura de la infància i la cultura de la ciutat: art i pedagogia en diàleg
.- La documentació com a estratègia de planificació educativa
.- L’observació com a base per a una bona documentació
.- Elements per elaborar una documentació en profunditat
El curs, de 15 hores de durada, es realitzarà de manera intensiva els dies 12, 13 i 14 de febrer a les instal·lacions de la FUB, i està dirigit a mestres i educadors/es amb interès per la documentació.
** PLACES LIMITADES **