Enguany s’ha vist interrompuda la nostra vida universitària sota l’estat d’alarma provocat pel COVID-19 i hem hagut d’adaptar la metodologia i programació del projecte d’Accions Integradores que es realitza als estudis d’Educació Infantil d’UManresa. Aquest és un projecte transversal que promou la implicació i el compromís de les futures mestres amb el territori. La situació de confinament ha impedit fer la implementació dels projectes que s’han treballat al llarg del curs. Les estudiants han planificat amb cura les possibilitats de desenvolupar un projecte amb sentit i han finalitzat cada una de les propostes amb un vídeo on es descriu el projecte i com es podria portar a terme quan les circumstàncies ho permetin.
Si voleu veure un petit tast de tots aquests vídeos i conèixer algunes de les propostes, cliqueu sobre les imatges:
A sota detallem la relació d’entitats participants en el projecte. Properament farem una nova entrada amb més vídeos que mostrin la qualitat del treball realitzat.
Volem agrair a totes les entitats que heu participat aquest curs en el projecte d’Accions Integradores el vostre esforç en facilitar-nos la continuïtat del projecte malgrat totes les adversitats sobrevingudes.
Relació d’entitats. Accions Integradores Umanresa 19-20:
Centre de Recursos TEA (Transtorn Espectra Autista) de Manresa,
Escola La Muntanya de Drac de Manresa,
Fundació Vicky Bernadet (prevenció i sensibilització d’abusos sexuals a menors d’edat),
Escola Bressol Joaquim Blume de Sabadell,
Centre Obert Casal-OT de Manresa,
Escola Valldaura de Manresa,
Escola Bressol Dentetes de Sant Salvador de Guardiola,
Espai Familiar St Francesc d’Assís del programa Invulnerables de l’Obra Social “La Caixa” de Manresa,
Escola Bressol Can Puiggener de Sabadell,
Ludoteca Ludugurus de Creu Roja Manresa,
Biblioteca Municipal Carlos Morato de Solsona
Bilioteca Ateneu de les Bases i Biblioteca El Casino de la Xarxa de Biblioteques de Manresa Escola Bressol Rexics de Canet de Fals (Fonollosa)
Escola St. Ignasi de Manresa