La FUB llança un postgrau pensant en la gestió comercial i el màrqueting de les pime
Cap empresa no pot renunciar a una bona gestió comercial ni a una estratègia de màrqueting eficient. La realitat, però, ens confirma que no sempre les persones encarregades d’aquesta funció tenen la preparació acadèmica i professional adequada per dur-la a terme, especialment a les pime. Amb la voluntat de donar resposta a aquesta mancança, la Fundació Universitària del Bages llança la primera edició del postgrau en Màrqueting i Gestió Comercial, l’objectiu principal del qual és capacitar els participants per a l’elaboració i l’aplicació d’un pla de màrqueting complet.
El programa del postgrau inclou tres mòduls dedicats a la funció de màrqueting, la comercial i, finalment, l’elaboració d’un pla de màrqueting i comercial, que ha de servir per integrar el conjunt de coneixements i habilitats adquirits. A més de la introducció a les eines pròpies del màrqueting, el curs preveu treballar capacitats estretament relacionades amb aquesta funció com ara la creativitat, la resolució de problemes, la planificació, el lideratge i el treball en equip.
El curs es duu a terme de novembre de 2013 a juny de 2014, en horari de dimarts i dijous, de 6 de la tarda a 9 del vespre. El seu aprofitament dóna dret a un diploma de postgrau en Màrqueting i Gestió comercial expedit per la Universitat Autònoma de Barcelona.
Més informació sobre el Postgrau en Màrqueting i Gestió Comercial >