FORMACIÓ 2012-2013

CURSOS NO PRESENCIALS

Els Estudis d’Educació Infantil de la FUB junt amb l’Associació Catalana per la Telemàtica Educativa (ACTE) ofereixen cursos telemàtics reconeguts i acreditats pel Departament d’Ensenyament.


Període d’inscripció:
del 5 al 21 de setembre de 2012
Període lectiu: Octubre-Novembre

Educació Física: programem unitats didàctiques competents (30h) Inscripció
Daniel Tomàs
El joc com a eina educativa (20h)  Inscripció
Rafael Badia
La immersió lingüística: sumar i no pas restar (30h)  Inscripció
M. Dolors Areny
Recursos a Internet per a primària (30h)  Inscripció
Sebastià Capella
Experimentar en l’educació infantil (30h)  Inscripció
Mireia Roca
L’infant com a protagonista dels seus aprenentatges (30h)  Inscripció
Clara Salido
Què és la vida? Els éssers vius al parvulari (20h)  Inscripció
Fàtima Dalmau

Observacions:
Només es retornarà l’import de la inscripció en cas d’anul·lació dels cursos per l’organització.
Els cursos no es podran fer si no hi ha un mínim de 10 alumnes inscrits ( cursos anul.lats)
Cada persona només es pot inscriure a un màxim de 2 cursos.


CURSOS PRESENCIALS

· Grup de treball d’espais de ciència (en preparació)

· Dinamització i foment de la lectura (30h) (20 hores presencials i 10 hores de treball autònom no presencial)
Dimarts, de 18 a 20’30.
Gerard Corriols
Informació i inscripció

· Ensenyant i aprenent amb totes les intel·ligències (30h) (20 hores presencials i 10 no presencials) 
Dijous, de 18 a 20’30.
Meritxell Cano
Informació i inscripció

IV JORNADES DE DIÀLEGS EDUCATIUS “Una altra educació és possible”.
16 i 17 de novembre.

Amb la intervenció d’en Fernando Hernández (UB) i Ángel Pérez (UMA) i la presentació  de tallers amb experiències pràctiques dutes a terme  a les escoles.
Reserveu-vos els dies !!! Inscripció properament.

 

I AL SEGON SEMESTRE…

· Coaching per a docents. Ferran Cerdans. Dimecres, de 18 a 20’30.
Inscripció al Gener

· Tertúlies amb…  “Educar en temps de crisi: un compromís social”. Dijous, de 18 a 20’30.
Inscripció al Gener

Leave a Reply